FANDOM

Vladimir - Postać fabularna, główny czarny charakter. Rosyjski tyran próbujący przejąć władzę nad serwerem.Pojawia się on w II sezonie DW.Więzi graczy i zarabia na nich podatki.Po buncie graczy ginie podczas wojny.Znajduje się on w piekle.Jest on wspominany przez żula podczas tego samego sezonu.W III sezonie DW powraca jako duch,a potem opętuje Skacha i Gibbiego.Opanowuje Widzolandię i uwalnia się spod postaci ducha.Podczas trzęsienia ziemi wyprowadza się z Widzolandii.Kolejny raz pojawia się na serwerze Minewood.Nie widzimy go,ale jest on wspominany jako właściciel Hotelu Vladmir.Po długiej nieobecności znów powraca na serwerze SidFriends,aby zemścić się za wszystkie krzywdy.Porywa on dziadka Sida Disa i go zabija.W tym sezonie poznajemy żonę Vladimira Nataszę i jego kuzyna Vanie.Jego kuzyn ginie,a jego żona zabija go jak i Sida.Natasza ginie zabita przez wojsko,które próbowało uratować Sida.Przed śmiercią Natasza zdążyła wysłać Sida i Vladimira w jednej postaci w kapsule kosmicznej.Podczas II sezonu SidFriends poznajemy syna Miltona i żonę sida Patrycję,która się nim opiekuje .Sidovlad,bo tak nazywa się potwór powstały przez połączenie Sida i Vladimira próbuje zabić potomka Sida,lecz nie udaje mu się to.Zostaje zabity.Vladimir traci kontrolę nad potworem.Potwór miał zamontowaną w sobie bombę,która po jego śmierci wysadziła całą planetę.Bombę zamontowała Natasza,która obecnie za karę jest w Niebie.Syn Sida-Milton uratował się.Założył on nową wioskę i tam się osiedlił.Okazało się,że wybuch przetrwał też ojciec samego Vladimia-Juri.Za pomocą magicznego artefaktu chce on wskrzesić syna,aby zabić jedynego potomka Sida i zemścić się za nieudaną inwazję i stracenie władzy.
Vlad2

BiografiaEdytuj

Przed inwazją Vladimir zabił żonę Bogusza, oraz w nieznanych okolicznościach zdobył władzę i armię klonów.

InwazjaEdytuj

Klony Imperatora znienacka zaatakowały serwer i zamknęły w obozach Mandzia, Sida, Juliana, Skkf'a, Gibbiego, MWK i Kuraka.

Vladimir zagroził  Sidowi że wydłubie mu oko jeśli nie dostanie trzydziestu tysięcy łapek w górę. Następnego dnia pojechał do wioski z Klonami i rozkazał jej zniszczenie. Później Skkf próbował przekonać Vladimira by go wypuścił w zamian za plany lotu w kosmos, jednak został wyśmiany i odesłany z powrotem do więzienia.

Następnego dnia doszło do bitwy. Kaiko i inni gracze próbowali przepędzić Klony i uratować więźniów. Walka zakończyła się porażką graczy, a Vladimir rozkazał im oddać się do niewoli.

Nowy reżimEdytuj

Gdy wszyscy gracze trafili do niewoli, Imperator przewiózł ich do miasta na nowej mapie, gdzie musieli pracować i płacić podatki. Vladimir zamieszkiwał swój pałac i co pewien czas nagrywał orędzie, w którym informował graczy o zmianach na serwerze.

PiosenkiEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Jest Rosjaninem ale nosi na mundurze Polską flagę.

WystępowanieEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki