FANDOM

Jest synem Sida Leniwca i Patrycji. Urodził się kilka miesięcy po śmierci ojca, który poprzez połączenie z Vladimirem stał się Sidovladem. Wraz ze swoją mamą zamieszkał w Londynie. 11 lat po narodzinach leniwca pojechał do Hogwartu, gdzie spotkał nowych przyjaciół, czyli Jjaya (syna króla Juliana) i Ciastona (syna Ciastka). Mimo, że matka i ojciec uczyli się magii (przynajmniej częściowo) to jemu się nauka magii nie spodobała. Wolał iść śladami Sida, który przeżył masę przygód. Dlatego pewnego dnia uciekł z Hogwartu i zaczął nagrywał filmiki, podczas których przekopiował pamieć Doktora Gaskina do maszyny i odnalazł stary dom ojca jeszcze z serii Sid House. Pod koniec serii Si Friends 2 rozpoczęła się walka z Sidovladem, który powrócił na Ziemię. Kiedy ranny Kaiko (wujek Miltona) zabija mutanta, to duch Nataszy (jego matki) zamontował bombę w ciele Sidovlada, żeby cała Ziemia wybuchła. Chłopak pobiegł do Doktora Gaskina, który zamknął go w rakiecie i uciekł z Ziemi, Bomba wybuchła zabijając wszystkich (Kaiko, Patrycja, Ciaston (oprócz Gaskina, Oli itp.)) Dzięki rakiecie przeżył wybuch Ziemi uciekając rakietą. Po kilku dniach wybudował bazę nad Bloodspace, którą zbudował razem z Grzesiem.był tam portal,krtóry teleportował się na prawdziwy świat.