FANDOM

Widzolandia - Wspaniałe miasto w stylu średniowiecznym, zamieszkiwane przez graczy trzeciej edycji.
Widzolandia.PNG

CharakterystykaEdytuj

Miasto otoczone jest murem z wieżami, od południa otwartym na przystań. Bramy do Widzolandii znajdują się na wschodzie i zachodzie. W dzielnicy portowej znajduje się mała przystań, zamek, latarnia i bar Skacha. Domki w porcie są najmniejsze i najtańsze. W sercu miasta, tuż obok portu jest dzielnica centrum gdzie wybudowane są większe i droższe, piętrowe domki. Wokół dzielnic znajdują się wille, oraz kościół i rynek. W północnej części stoi duże wzgórze, na którym swoje domy wybudowali gracze. :)

Po powrocie VladimiraEdytuj

Gdy Vladimir przejął władzę wiele domków zostało zniszczonych. Pod zamkiem został postawiony, a potem zdewastowany i zniszczony pomnik, ku czci Imperatora. Latarnia w porcie została przejęta przez Abrę, Kuraka i Batmana, którzy potem zaatakowano i zostawiono w złym stanie. Kaiko próbując zabić imperatora doprowadził do całkowitego zniszczenia wzgórza i wielu domów.

Rządy ImperatoraEdytuj

Po porażce Vladimir wybudował twierdzę na szczątkach wzgórza, a w całum mieście porozstawiał czarne, dymiące kominy.

MapaEdytuj

Widzolandia

Widzolandia

Stworzył Addamek09Stworzył Addamek09
Zobacz

WystępowanieEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki